POLYMERER

Hej mina underbara polymerer!

Idag är min sista arbetsdag innan Jul, inte så kul då nästan hela avdelningen gått på semester!
Jag har massa å fixa inne på labb, jag forskar ju med mina polymerer! Nu tänker ni säkert att jag blandar en massa färgglada härliga vätskor inne på labbet, tyvärr så är färgen mestadels VITT eftersom plaster är vita/genomskinliga. Självklart kan de vara färgglada också men inte sånt vi håller på med här och nu, sånt kan man ju tillstätta.
De plasterna jag leker inne på labb med nu är faktiskt blå och gröna, så det är lite roligare att titta på dem än å se en vit färg.. haha!

Det sköna med att  få vara på labb är att man kan pumpa hög musik och man kan välja radiokanal alldeles själv utan några bittra miner! hihi, så nu ska jag in och pumpa THE VOICE och bli partysugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0