forever 21

När jag var 14 år så handlade jag och mina kusiner på forever 21, victorias secret etc. etc... det roliga är att NU har det blivit värsta grejjen här i Sverige "att handla på forever 21, haha samma gäller "OC" - orange county! Ingen visste vad det var när jag var där alla somrar från 12 år till 18 år, sen när serien OC kom ut så börjar alla prata om det :) - haha så roligt och se utvecklingen!
Jag längtar som bara den att få åka tillbaka till USA, har inte varit där på 3 år, senast var jag i Miami! Har varit i USA totalt 10-12 ggr, hatar att flyga den sträckan men jag flög alltid till västkusten då det tar upp till 18 timmar! Nu ska vi till östkusten som tar 8 timmar :) det räcker för mig! åååh ska bli så roligt, hoppas på att inte få en jobbig jetlag - new york ligger väll bara 6 timmar efter oss? Jag blev alltid sjuk när jag åkte till LA och San Fransisco pga jetlagen...
Ha en bra kväll / The PhD's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0