The Yacht Week in Croatia

Jag och 7 tjejer var i Kroatien i sommras och seglade runt massa småöar och festade loss! Det var nog en av de roligaste resorna jag gjort och jag rekommenderar alla att göra detta (försöker få Jenny Din att göra detta så länge hon är singel). Jag hade nämligen pojkvän då och kände väll lite att jag "missa"  haha, nej då men jag hade hur kul som helst! Man behöver inte vara singel för å ha roligt, eller hur? Hur som helst, biljetterna till Yacht week 2011 har redan släppts så gå in på deras hemsida www.theyachtweek.com och boka din yacht nu!



Pepparkaka


Charlotte, Yhosse, jag, Marta och Saphira (Maria och Lina saknas på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0