KTH&Co - man får mer ragg om man är doktorand!

Hur coolt är det inte att komma på ett helt nytt material som inte finns/exsisterar i samhället idag men om kanske 10 år som just DU har skapat! Jag tycker det är sååå roligt med forskning, oftast, då man kommer fram till vettiga och nya saker. Bli en materialutvecklare vettja.

Jag vet att ni gillar att läsa DAMERNAS, VECKOREVYN, SLITS och alla andra "mode" tidningar (det gör jag med..), men börja även läsa någon "teknik" tidning, det är bra att ha lite vett i skallen ibland också! Tänk er när ni ska dejta en kille, ni kanske vill dra till med en raggningsreplik typ "har du hört om den nya materialet som ska rädda världsproblemen höhö.." ja, då kanske ni får ragg helt plötsligt? Jag menar, jag får ju hur mycket ragg som helst nu när jag är så kallad "doktorand" - mm.. jag vet, konstigt, värsta nörden tänker ni, tänkte jag med! hahaha.. men börja läs teknik tidningarna också.

Ett tips;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0