Produktiv dag

Älskar sånna dagar - då man känner att man hunnit med mycket!, produktiva dagar!  Jag är helt slut, har jobbat ända fram till nu, hjälpt pappa på cafeet! Sålt nästan alla mina muffinsar som jag bakade igår, det vart en hit! Ni ska få se en bild här;
Det vart som Leila Bakar, med Crunch ovanpå! Riktigt gott. Det var väldigt lätt att göra. Nästa gång ska jag ge mig på Donuts! Jag skulle ju göra olika glasyrer till dom här muffinsarna men det blev tyvärr inte så då de såg fina ut bara såhär med crunch ovanpå! Eller vad tycker ni?
Nu är jag helt slut, hade gärna lagt mig på en båt och somnat under ett stjärnhimmel som på bilden nedan!...jaja, nu ska jag sluta drömma och titta på ett avsnitt av Gossip Girl innan jag går och lägger mig :)
Godnatt - hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0