Labbin' I wanna Labbin' with you!!

Bob Marley version of the lab song "Labbin', I wanna Labbin' with you! - Labbin'-o-Labbin'-o-Labbin'-o Hope you like Labbin' too !! (Labbin' = labba)
//////////////////////////////////////
Idag har jag varit duktig och labbat på en lördag, ja ibland som doktorand måste man offra sig och dra till jobbet på helgdagar också! Man kan inte riktigt planera, om reaktionen säger åt mig att jag måste vara där på en lördag kl 08.00 så måste jag det! Var nämligen tvungen att ta ut lite prover jag hade i ugnen :). Det är dock roligt att vara där över helgen då inte många jobbar! Man kan nämligen pumpa hög musik och bara LABBiN' haha.. sjunga :) Det var då jag kom på den här låten "Labbin"..
Lite nörd-labbin'-bilder på mig;

Kommentarer
Postat av: Aline

vad duktig du är!

2011-01-23 @ 00:06:27
URL: http://alinescloset.blogg.se/
Postat av: Aline

vad duktig du är!

2011-01-23 @ 00:06:27
URL: http://alinescloset.blogg.se/
Postat av: MOLLIE

Svar: Hahah det är brar roligt att hjälpa till!

Äum, jag rekomenderar verkligen att ni går upp tidigt på morgonen och typ "hänger på låset", speciellt på helgen då när det är sjuukt mycket folk på stan.

Asså, till exempel Empire State Building besökte vi när klockan var ca ett, på en vardag, och det var ganska lungt med folk, så det beror jätte mycket på vad ni ska se på - men shopping är bäst på förmiddagen!

jag kan tipsa er om ett jätte bra cafe som ligger på ST. Marks Pl, mellan 1st avenue och 2nd avenue! om ni ska bo i närheten är det verkligen ett cafe jag tycker ni ska gå till!

sedan, som jag skrev tidigare, Century 21 är ett måste när ni är där, och Victorias Seacret. Men Victoria Seacret kan man inte missa för det finns så många av dem.



Sedan kan jag rekomendera en enorm rosa fluffig smyckesaffär - helt rosa!

Den heter Soo Good Jewelry och ligger på Broadway mellan Canal Street och Boome Street - helt sjuk affär men man är inne där i säkert en timma!



Något mer du vill ha tips om? :D

2011-01-23 @ 22:13:30
URL: http://mollieabrink.blogg.se/
Postat av: MOLLIE

Svar: Hahah det är brar roligt att hjälpa till!

Äum, jag rekomenderar verkligen att ni går upp tidigt på morgonen och typ "hänger på låset", speciellt på helgen då när det är sjuukt mycket folk på stan.

Asså, till exempel Empire State Building besökte vi när klockan var ca ett, på en vardag, och det var ganska lungt med folk, så det beror jätte mycket på vad ni ska se på - men shopping är bäst på förmiddagen!

jag kan tipsa er om ett jätte bra cafe som ligger på ST. Marks Pl, mellan 1st avenue och 2nd avenue! om ni ska bo i närheten är det verkligen ett cafe jag tycker ni ska gå till!

sedan, som jag skrev tidigare, Century 21 är ett måste när ni är där, och Victorias Seacret. Men Victoria Seacret kan man inte missa för det finns så många av dem.



Sedan kan jag rekomendera en enorm rosa fluffig smyckesaffär - helt rosa!

Den heter Soo Good Jewelry och ligger på Broadway mellan Canal Street och Boome Street - helt sjuk affär men man är inne där i säkert en timma!



Något mer du vill ha tips om? :D

2011-01-23 @ 22:13:34
URL: http://mollieabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0